lauantai 28. syyskuuta 2013

Kaunis syksy on saapunut

Moi hei moi.

Olen kotopuolessa vahtimassa pikkusisaruksiani ja veljen poikaa. Kävimme puistoilemassa ja kierahdimme kotonani ruokkamissa kisut.

Tällä viikolla olen ommellut nukkemekkoa prinsessaswappiin ja se on aivan ihana ja laitan tänne kuvia sitten kun olen lähettänyt paketin menemään, etten spoilata yllätystä swapattavaa.

Kävin myös kävelyllä nukkeni kanssa ja otin kuvia. Edelleen, voisin jo tehdä omalle nukelleni uusia vaatteita. Mutta näillä mennään. Minulla oli hauskaa. Koiranulkoiluttajilla ei niinkään, koska joutuivat pidellä innokkaita koiria erossa minusta ja nukestani. Tässä muutama kuva. Mini postaus taas vaihteeksi.


Tämmösellä kokoonpanolla olin liikkeellä
Muutaman kerran tätäkin tuli tehtyä

Värikästä ja ihanaa syksyä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti