perjantai 29. marraskuuta 2013

Kuumetta, raskaus, uusi nukke

Moikka!

Minulle sitten iski kuume ja nuha. Mukavaa.. Aina välillä on hankalaa hengittää ja pää hakeutuu kylmien tyynyjen päälle. Toissa yönä ei kauheen hyvin nukuttanut vaan nousin 5-6 aikoihin siivoamaan chinchillojen huonetta ja ulkoilutin niitä. Voi kun ne on niin pirteitä otuksia yöllä.

 Eicca ja Nagini

Eros meni juoksentelemaan ulos huoneesta ja vastassa oli Nagini ja Gobbo. Tuli aika nopeasti pois.

Raskaus on sujunut odotusten mukaan. Nälkä on hirveä ja närästää jos ruokaa ei tule heti. Mielialat vaihtelevat. Mies on aivan ihana myötä odottaja. Pitää minusta oikein hyvää huolta ja juttelee massulle. Väsymys ei hellitä.

Minun piti aloittaa jo pari viikkoa sitten mittailu ja kuvaus projekti raskauden etenemisestä, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jospa tulevina päivinä saisin ensimmäiset kuvat ja mitat otettu.

Rinnat ovat ainakin hetkellisesti rauhoittuneet, eivät ole niin kipiäitä enää. Toinen positiivinen asia, minun ei tee mieli herkkuja. Tai no aina välillä tekee mieli, mutta en koe suurta pakottavaa tunnetta juosta kauppaan. Kun minulle annetaan vihanneksia (etenkin dippivihanneksia) ja kermaviili purkki dipillä, olen oikein tyytyväinen siihen.

Pitkään ja hartaasti odotettu nukke on vihdoin saapunut kotiin. Paljon osia on mistä en ehkä niin paljon pidä, kun vertaan ensinukkeeni, joka on kauttaaltaan täydellisyys. Mutta kyllä minä totun ja paljon potentiaalia näe siinä, mitä kaikkea voin loihtia nukkeselle.

Ehkä hieman huonolla valaistuksella, mutta erittäin mielenkiintoinen ja ilmeikäs pääkky tytyllä on. Kropaksi olisin toivonut pienempi rintaista, mutta voi olla että päädyn kroppaa hieman modaamaan, ainakin rintojen kohdalta, sillä sen nännit ei ole muutenkaan ihmeellisesti muotoiltu.

Nagini tykkäsi olla avustamassa paketin avaus prosessissa. Lopulta neitosta piti hieman hätyytellä.

Joka kohdassa piti neitosen tulla nuuskimaan. Eihän kisun pidä tuntea nukkeja uhaksi ;D

Souldollin kaunis paketti oli kokenut pienen kolhauksen, mutta onneksi sisältö oli pysynyt koskemattomana.

Kansi auki ja mitä sieltä löytyykään? Olin innostuksen, jännityksen ja pelon sekaisissa fiiliksissä.

Jännittävä kroppa saatu ulos. Ja fiilikset olivat kyllä hyvin arvioivat ja epäröivät. "Mikä ihme toi peppu on?" "Eikä noi tissit on oikeesti noin isot!" Mutta sitten: "Ihanan värinen kroppa"

Tässä minun suloisuudet. Souldollin Yeon-bee sai nimekseen Geniva/Lilja. Kerron hieman hahmosta myöhemmin, jossa selittyy tämä nimi systeemi. Nämä ovat siis sielusiskokset näin lyhyesti.

Ensimmäinen joululahja saatu. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti