maanantai 24. kesäkuuta 2013

Masentaa

Hello. Tämä ei ole iloinen päivitys. Ei tullut siis plussaa ja nyt sitä itketään. Olin nätsti viime viikon. Välillä puhuin toivostani, että plussaisi, mutta muuten en asiasta stressaten puhunut. Ja nyt olen aika rikki. Joten huomenna menen naistenpolille selvittelemään asioita ja toivon, että sieltä selviäisi jotain.

Tuntuu vain niin pahanta ja lannistavalta. Minua pitäisi lohduttaa "Toiset yrittävät monta vuotta", "Älä stressaa niin sitten plussaa", "Sieltä tulee plussa, kun on sen aika" yms. Mutta minua vain itkettää ja masentaa. Mitä mä voisin vielä tehdä?

Tämän viikon olen yksin kotosalla. Viikonloppuna olisi jälleen tupperi kutsut tiedossa. Kämppä pitää saada kuntoon ja nyt olen tosissani. Se pitää oikeasti. Tänä viikkona en lähde moneksi päiväksi karkuun. Minun hömelön pitää nyt ryhdistäytyä ja tehtävä tämä talo mukavan oloiseksi, meille kaikille. Imuri pitää raahata yläkertaan jo illalla, että varmasti saan imuroitua. Pitää tehdä joku sotasuunnitelma tämän kämpän siivoamiseksi. Pyykkikone saa luvan laulaa myös.

Mieleni on nyt hieman alhaalla, mutta minä yritän jaksella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti