keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Lemmikkikuumeilua

Moro sano poro. Nyt pitää päästä kuumeilua pästelemään. Minä haluan koiruksen! <3 Ja puppelin.

Olen varmasti vaikutteet saanut kotopuolesta, mutta kun erilaiset eläimet tuovat viehätystä toisiinsa. Meillä on tällä hetkellä arkeamme viihdyttämässä meidän ihanat kisut:


Ja ihanat pörröset suloiset chinchillat:


Olisi aivan mahtavaa, jos vielä saisin koiruksen. Tässä pari kuukautta sitten löysin uuden koirarodun, johon rakastuin. Mieheni tosin on sanonut, että nyt on eläin kiintiö kiinni. Minä olen sitä mieltä, että ehkä koira olisi onnellisempi, jos saisi enempi tilaa (vaikkei tämä talo pikkuinen ole). Niimpä katsotaan uudestaan sitten, kun muutetaan seuraavaan kämppään. Sitten voidaan lasten kanssa kinuta yhdessä koiraa.

Mutta tosiaan, olen ihastunut nytten suomenlapinkoiraan ja erityisesti tähän väriin:

Tämä kuva on peräisin täältä.

Toinen koirarotu, mitä olen pitkään ihastellut on kaikille tuttu kultainennoutaja. Niiden luonne ja perhekeskeisyys vetosivat minuun jo ala-asteella, kun tyttöjen kaa juteltiin lempikoirista.

Kuva peräisin täältä.

Koska minulla on jo jyrsijöitä niin jyrsiä kiintiö on tyydytetty, mutta jos mie saisin vielä puppelin niin ottaisin kääpiölupan tai hermeliinin:

Alkuperäiset kuvat luppa ja hermeliini.

Mie vain tykkään todella paljon pehmosista lemmikeistä <3 Mutta olen todella kiitollinen rakkaalle miehelleni, joka ensin niin eläinvastainen kuin olikin, otti minut vaimoksi ja hyväksyi perheeseensä edesmenneet gerbiilit ja täällä kotona rymyävän Gobon. Gerbiilien mentyä, tuli lupauksen lunastus aika.

Meillä oli mieheni kanssa sukunimi tappelu häiden suunnittelu aikoihin. Sota päättyi siihen, että jos otan mieheni sukunimen saan kissan. Ja näin tehtiin. Nagini haettiin Raumalta asti. Kotiinpaluu matkalla minä ajoin ja mieheni piteli kantokoppaa ja kissaa sylissään. Eläinkielteinen mieheni oli pehmentynyt hössöttäväksi "kissaisäksi". En voinut olla sylittely hetkestä mustasukkainen, kun pikku kisun ja mieheni hellyttely hetki oli niin suloista katsottavaa ja kuunneltavaa.

Chinchillat, Eicca ja Eros tulivat pienen taivuttelun jälkeen. 2 ystävälläni oli chinchilloita vailla kotia ja minä suostuin sijoittajaksi. Eicca on ollut yhdessä näyttelyssä ja sai ihan hyvät arvostelut. Eros (valkoinen) on syntymästään asti taistellut elämästä ja kuolemasta pienen kokonsa takia. Onhan hän edelleen 200g pienempi kuin Eicca, mutta suloiset karvapallo pojat he ovat <3

Rakastan lemmikeitäni <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti