torstai 10. lokakuuta 2013

Juttuja juttujen perään

BLÖG!

Siis moi. Olen ollut jostain syystä alamaissa ja jaksamaton (oisikohan se kaamos?), mutta ei se mitään. Ainahan mä joitain jaksan raapasta. Siivous urakka alkoi. Vihdoin. JES! Olen puhunut jo siitä kun on kaaosta kotona niin päässä on sama fiilis. Siksi olen iloinen, että olen saanut jostain poweria siivoamiseen. Toinen juttu on se, että sain prinsessaswap mekkokokonaisuuden valmiiksi. Ajoissa. VIHII!

Kolmas juttu on, että nyt kun sain nukke prinsessaswapin hoidettua, ompelukone menee lomalle. Vähän yli viikoksi. Ens viikon olen Pohjois-Karjalassa moikkaamassa mummia. Joten keräsin koneeni sivuun odottamaan paluutani. Työt ei ole vähentynyt. Niitä vain tulee lisää. IIIK! Joten voisin keskittyä tosissani nyt niihin, kun palaan. Omia töitä on ihan ok venytyttää ja ehkä perheenkin töitä, mutta sit kun tulee muilta niin sit pitää olla vakava ja alkaa hommiin. Nopeesti mie ne hoidankin.

Neljäs mun kamera on pippa. Sen zoomi ei toimi, paitsi silloin kun painaa tietyllä tavalla. Ja nyt myös kuvaliipasin (kai se sana on?) on hankala. Ihan kuin siellä olisi joku murunen, mutta minä en purka kameraani. Laitoin viestiä experteille ja kyselin paljos maksaa kameran hoito. Vastaus viestiä odotellessa.

Koska kämppä siivoutuu alan tuntemaan mystistä energiaa. Jaksan paremmin. Mieleni on kirkkaampi ja näen asioita uusissa perspektiiveissä. OOH! Tämä on outo postaus tiedän. Mutta olen vain niin innoissani, kun uusia immisiä tulee meille viikonloppuna tuijottelemaan, mimmonen tää meijän kolo on. Hihi!

Jutskaillaan lissää. Moi moi ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti