lauantai 3. elokuuta 2013

Kynsitaidetta osa 2

Miu mau! Silloin kun minulla on paha mieli tai olen kipeä alan meikkaamaan tai laitan kynteni. Ja tällä kertaa piristin itseäni laittamalla kynteni.

Katselen paljon eri kanavia youtubessa, joihin kuuluu meikki ja kynsi kanavat. Olen huomannut, miten paljon kynsitaiteilijat ovat erilaisia videoita tehnyt leopardi kuviosta. Ja minä päätin kokeilla onneani nytten ja olen ihan tyytyväinen. Kuva ei ihan anna värejä oikein, mutta pohja lakka siis on semmoinen metallin hohtoinen ja vaihtaa vihreän ja liilan värin välillä valosta riippuen.


Lakkasin myös mieheni kynnet, koska mieheni halusi piristää minua ja hän tietää, että olen aina halunnut lakata hänen kynsiään, koska ne on niin pitkät, vahvat ja pinta-alaa leikitellä. Tosin koska kyseessä on mies niin en voinut ihan överiksi heittäytyä. Hauskaa minulla kuitenkin oli. Jokainen kynsi eriväriseksi ja sitten mustaa halkeilevaa lakkaa päälle. En ottanut kuvaa hänen kynsistä, koska ne kynnet olivat vain minun ilokseni.

Nähdään. Bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti