maanantai 8. kesäkuuta 2015

Alemmuuskompleksi

HUOH!

Nyt kirjoitan suuni puhtaaksi ja juuri nyt, jotta saan tämä olon purettua.

Olen alkanut katsomaan telkkarista Vaimot vaihtoon. Ja voihan. Katson sitä huvituksekseni, mutta samalla väkisin vertaan itseäni. Onpa ahkeria kotiäitejä! Niin paljon opittavaa. On hirveetä huomata miten laiskaksi itseni tunnen.

Kun heräämme vien Hobitin alakertaan, syömme ja olkkariin leikkimään. Minä avaan telkkarin ja seuraan Hobitin puuhastelua. VÄÄRIN!!! Minun tulisi pyöriä Hobitin kanssa lattialla ja välillä teenkin. Meidän ehdottomasti tulisi enemmän mennä ulos, koska Hobitti nauttii siitä ihan hirveästi. Talon seinät tuntuvat hänestä varmaan kaatuvan päälle.

Imurointi on minun homma tällä hetkellä. Hobitti on jo etevä konttaaja, joten lattiat tulisi olla siisti. Pyykki sujuu edelleen hyvin, paitsi liinavaatteet ei ole matkustaneet paikoilleen. Keittiö on yhteinen alue. Ruuan tekeminen on edelleen ärsyttävää, mutta Hobitin kannalta pakollista. Tiskit melkein onnistuvat jaetusti.

Toivottavasti tämä menee ohi. Koska haluan tukea miestäni, enkä kuormittaa näillä asioilla. Kyllä hän minua auttaa. Hän ymmärtää kyllä, mutta välillä toivon että voisin olla reippaampi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti